Poezija: andrija

Laura Ivanović, Andrija u Rijeci (stil: vaporwave)


andrija

pričali su mi o gradu koji teče
gradu kraj kojeg je grad
u kojem je rođen andrija
andrija koji je radio u gradu
gradu koji ima luku
koja je u gradu kraj
grada koji teče

andrija je preminuo
postao je slavan
rekli su mi idi
škola nosi njegovo ime
školu proganja njegov duh

pričali su mi o andriji
andriji koji je dobio svoj sloj
o andriji koji je poput sjerkovića
predviđao vrijeme i pisao disertacije
o andriji o kojem danas mladi ne znaju puno

što reći
andrija moj
sjetim te se često
nosim te u srcu
i čekam dan
kada ću biti spreman
vratiti se gradu
gradu koji teče
i gledati te kao jutarnje sunce
i vikati
o andrija moj andrija
svijetu nije lako bez tebe

hvala ti andrija
što pustio si trag u gradu
gradu koji teče
i dao nam nadu
nadu za sutra
kada grad
grad koji teče
postaje prijestolnica kulture
i kad ljudi dođu
da imaju diviti se čemu
u gradu
gradu koji teče


Marin Capan